Az MS510 segítségével ellenőrizhető a kormánypumpa által létrehozott nyomás, valamint felismerhetők a kormányrúd hibái, melyeket a műszer manométer kijelzései alapján lehet azonosítani. A teszter lehetővé teszi olyan problémák felismerését, mint a pumpa kopása, az elosztó kopása és a hidraulikus hengerburkolat gyűrűinek elhasználódása.
Előnyök
• Egyszerű készülék és alkalmazás.
• Hordozhatóság, nincs szükség állandó hálózati táplálásra.
• A szükséges csatlakozó elemekkel és tömlőkkel együtt érkezik.
Műszaki adatok
- Hidraulikus folyadék: ATF
- Manométer, bar: 0-250
A készlet tartalma
- MS510 teszter
- MS00555 csatlakozó készlet
- Nagy nyomású tömlők (L-1100mm)
Hogyan vizsgáljuk a kormányrendszert?
- Csatlakoztassa a tesztert a pumpához és egy nagy nyomású vonalhoz, ahogy az ábrán látható. Húzza le a nagy nyomású csövet a pumpáról, rögzítse a csökkentő elemeket a pumpán és a csőn, majd csatlakoztassa a gyorscsatlakozókat a teszter nagy nyomású tömlőihez.
- Indítsa be az autó motorját.
- Teszt 1. Állítsa a 2-es kapcsolót S (Rendszer) pozícióba, és mérje meg az autó hidraulikus rendszerének nyomását.
- Teszt 2. Állítsa a 2-es kapcsolót P (Pumpa) pozícióba 5 másodpercre, ekkor a manométer a pumpa által generált maximális nyomást mutatja.
- Teszt 3. Állítsa a 2-es kapcsolót S (Rendszer) pozícióba, majd fordítsa a kormánykereket a bal vagy jobb szélső pozícióba, és mérje meg a rendszer nyomását.
- Teszt 4. Állítsa a 2-es kapcsolót S (Rendszer) pozícióba, fordítsa először a kormánykereket a szélső balra, majd a szélső jobbra, és mérje meg mindkét helyzetben a nyomást.
- Állítsa le az autó motorját.
- Válassza le a tesztert.
Termék csomagolás
| Csomagszám | Méretek | Súly |
|
1
|
29 x 32 x 12 cm
| 3 kg |